רוב העסקים מפרסמים ברשתות חברתיות בכלל וברשת החברתית של פייסבוק בפרט. מדובר על פלטפורמת פרסום מובילה עם יכולת גבוהה למשיכה של לקוחות חדשים. כל זאת בנוסף לחשיפה ומיתוג של העסק שקשה להגיע אליהם בדרכים אחרות. התחרות הרבה יוצרת מצב בו חייבים להיות יצירתיים ואפקטיביים כדי לבלוט מעל המתחרים ויש לנו כמה טיפים עבורכם איך להצליח בכך.
לא משנה מה תחום העיסוק שלכם ומה השירות שאתם מציעים, סביר להניח שיש לפחות עוד 5 עד 10 עסקים שמתחרים בכם. העסקים הללו גם נוכחים בפייסבוק בדיוק כמוכם ומנהלים פרסום ממומן מדי פעם. אז איך בכל זאת תוכלו לבלוט מעליהם ולמשוך את רוב הלקוחות אליכם? זאת בהחלט שאלה שמטרידה בעלי עסקים רבים בכל הארץ, חלקם עסקים קטנים וחלקם עסקים וארגונים גדולים.
5 טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק בצורה מוצלחת
על מנת לענות על השאלה הזאת כדאי להקפיד על 5 הטיפים הבאים.
- פתיחת דף עסקי בפייסבוק – הבסיס לנוכחות שלכם ברשת פייסבוק היא קודם כל שיהיה לכם דף עסקי. בדף הזה אתם ממקדים את כל הפעילות העסקית כולל פרטים אודות העסק, אמצעים ליצירת קשר, קישור לדף מקביל באינסטגרם או לווטצאפ של העסק וכן הלאה. כמו כן מהדף הזה תוכלו לנהל קמפיינים של פרסום.
- ניהול דף עסקי בפייסבוק – המשמעות של ניהול דף עסקי היא העלאה של פוסטים עם תוכן רלוונטי לעוקבים שלכם. אין טעם להעלות רק פוסטים שיווקיים שמנסים "לדחוף" להם שירות או מוצר כלשהו, כי מרבית בני האדם יתעלמו מכך ואף יעזבו את הדף שלכם לאחר כמה מקרים שכאלו. חשוב להעלות תוכן מעניין, טיפים שימושיים, חדשות מהתחום, פעילות עסקית שלכם וכן הלאה. הצעות שיווקיות זה גם בסדר אבל במינון הנכון.
- קריאה לפעולה – רבים לא עושים זאת ולא מוכן מדוע, אבל חובה לסיים כל פרסום פוסט שלכם בקריאה לפעולה. תמיד תשאירו פרטים ליצירת קשר ו/או לקבלת מידע נוסף וכן הלאה. הגולש הגיע לפוסט שלכם וצפה בו. כעת תנו לו את הדחיפה ליצור קשר, להשאיר פרטים או לעבור לאתר האינטרנט שלכם וכדומה.
- ויזואליות – אנו חיים בעידן ויזואלי ורק טקסט כבר לא מספיק. כולנו מכירים את המשפט על תמונה ששווה אלף מילים חזקה פי 2 ויותר בפייסבוק. כמו כן אפשר להוסיף שסרטון וידאו קצר שווה אלף תמונות או יותר מכך. השקיעו בעיצוב פוסטים שמושכים את העין ויגרמו לגולש לעצור על הפוסט שלכם לקריאה או צפייה.
- מתנות ומבצעים – יש לכם עוקבים בדף ולכן כדאי להציע להם מתנות ומבצעים מיוחדים של 10-20 אחוז הנחה ביום מסוים או עבור פניה אליכם לקבלת שירות וכן הלאה. הם יעריכו זאת וימשכו חברים אחרים לעקוב אחריכם גם כן.
בנוסף לכל הפעולות הללו, שאינן עולות כסף ויכולות להיות אפקטיביות מאוד עבורכם, רצוי מאוד להשקיע גם תקציב עבור פרסום בפייסבוק של מודעות ממומנות. זאת דרך יעילה מאוד להגיע לקהל רלוונטי שאיננו עוקב אחריכם כרגע ולא מכיר את השירות שלכם או מבצע שאתם מציעים כעת.
לסיכום, שיווק בפייסבוק חייב לכלול ניהול שוטף של הדף בצורה מקצועית, עקבית ואפקטיבית ולכלול קמפיין פרסום ממומן מדי פעם. כדאי מאוד לשכור שלם כך חברה שעוסקת בניהול דפי פייסבוק ופרסום ברשת החברתית הזאת ולהפוך את הנוכחות שלכם בפייסבוק לבולטת ומוצלחת מעל כל המתחרים.
המאמר נכתב בשיתוף עם Viral Marketing חברת שיווק דיגיטלי לעסקים שרוצים למכור יותר דרך רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד).