אפשרויות לבניית לינקים באינטרנט

כיום, שם המשחק באינטרנט הוא שיתופיות וקישורים הם חלק מהעניין. למרות האפשרויות הבלתי מוגבלות, צריך לבצע את בניית הלינקים בצורה מחושבת, טקטית ומקצועית. על מנת לבנות מערך של לינקים נכנסים מומלץ לך להיעזר בשירותים שאנו מציעים ב-Linkim , אך יש מספר פעולות בסיסיות אותן תוכל לבצע בעצמך, לגמרי בחינם.

דרכים לבניית לינקים באינטרנט

6 דרכים בהם תוכל להכניס לינקים לאתר שלך באופן עצמאי :

  1. רישום באינדקסים – כאן צריך להפריד בין פרסום לינק באתרי אינדקסים בתשלום לבין פרסום לינק באינדקסים חינמיים. ברוב המקרים, לינקים מאינדקסים בתשלום יהיו איכותיים יותר, אך תצטרך לשקול אם זה אפשרי, כדאי ומשתלם מבחינת עלות/תועלת.
  2. הפצת מאמרים באתרי מאמרים – האינטרנט מכיל היום מספר לא מבוטל של מאגרי מאמרים המאפשרים לפרסם תכנים (גם אם הם כבר פורסמו באתר שלך). הפרסום לא רק יקדם אותך במנועי חיפוש על פי ביטויי מפתח רלוונטיים, הוא גם יאפשר לך להכניס לינק אחד (או יותר) לאתר שלך.
  3. רישום בלוחות – רישום האתר בלוחות של פרויקטים, דרושים ומציעי עבודה. כאן היתרון הוא משולש: דרך פרסום באתרים אלה תוכל להשיג לקוחות חדשים, תפרסם את עצמך וגם תוכל להכניס לאתר שלך לינק איכותי.
  4. שותפים עסקיים – פנה לשותפיך העסקיים בבקשה להכניס לינק לאתר שלך (גם בתמורה להחלפה). דרך זו הפכה למקובלת מאוד, למרות שיש הטוענים כי החלפת לינקים אינה תורמת (מבחינת גוגל) לקידום האתר.
  5. ניהול בלוג מקצועי באינטרנט – בלוג עצמאי או כזה שנמצא במערכת בלוגים או ברשת חברתית, לא רק ימתג את עצמך אם הוא כתוב בצורה מעניינת, נכונה ואפקטיבית אלא הוא גם יאפשר לך להכניס לינק מאתר רלוונטי עם מילות מפתח ממוקדות.
  6. השתתפות בפורומים מקצועיים – כתוב פוסטים הקשורים לנושא אתרך וקשר דרכם אליך. חובה לעשות זאת בדרך מתוחכמת, כדי שזה לא ייראה בין חברי הפורום כפרסום כפוי מטעם. דרך מקובלת היא לצרף חתימה עם לינק של האתר אותו אתה מעוניין לקדם לכל הודעה אשר נכתבת על ידך.

אל תשתמש בשירותים של תוכנות אוטומטיות אשר מציעות הכנסת לינקים בלחיצת כפתור – מנועי החיפוש ובראש גוגל כבר זיהו שיטה זו ומענישים על השימוש בה. אם אתה מחפש ליצור לעצמך כמות קישורים מדודה, טובה ואפקטיבית לאורך זמן, צור עימנו קשר עוד היום או בדוק את חבילות הקישורים שאנחנו מציעים ללקוחותינו.