רישום באינדקסים באינטרנט

מנועי החיפוש הפכו לצומת המרכזית דרכה מחפשים מידע באינטרנט. עובדה זו נובעת בעיקר מהשיפור ביכולת האלגוריתם ובמהירות הצגת התוצאות, כשמי שמוביל מגמה זו הוא מנוע החיפוש של גוגל, שהשיג מונופול בתחום (90 אחוז מחיפושי המידע בישראל מתבצעים דרכו).

כיום מנועי החיפוש אינם מחייבים לבצע רישום של אתר כדי להיכלל בהם. מספיק שלינק אחד יקשר לאתר שלך והרובוטים של מנועי החיפוש יזהו אותו ויסרקו אותו.

אם היום מנועי החיפוש הם הצומת של האינטרנט, הרי שפעם היו אלה אתרי האינדקסים והפורטלים. כוחם של אלה עדיין שריר וקיים, למרות שבמרבית המקרים מגיעים אליהם דרך מנועי החיפוש. פרסום של לינק טקסטואלי לאתר שלך בקטגוריות רלוונטיות באינדקסים שונים נותן לאתרך משקל גבוה בהערכת הרלוונטיות וכך גם בדירוגו על פי מנועי החיפוש. ההבדל העיקרי בין אתרי האינדקסים למנועי החיפוש הוא בצורך של האתר להירשם כדי להיכלל בתוכם.

כללים לרישום אתרים באינדקסים

  1. הרשם באתרי אינדקסים מוכרים, איכותיים וממוקדים בתוך קטגוריות הרלוונטיות לאתרך ולקישור שברצונך להציג.
  2. הקפד על NAP ( Name, Address, Phone או שם, כתובת, טלפון) אחיד בכל אחד מהאינדקסים שמאפשרים זאת (נקודה זו מתקשרת בצורה ישירה לקידום בתוצאות החיפוש המקומיות (Google Local).
  3. הרשם לאינדקס DMOZ המוערך מאוד על ידי מנועי החיפוש ומקנה איכות, סמכותיות וקישורים נכנסים רבים לאתרך.
  4. הימנע מרישום אוטומטי בעזרת תוכנות שונות באינטרנט.
  5. הזן תיאור ממצה, מדייק ומזמין לביקור באתרך.
  6. נסה לכלול בתיאור האתר מילות מפתח ממוקדות לנושא האתר שלך.

בניית קישורים באינטרנט יכולה להיות פעולה מתישה, איטית ולעיתים אף מסוכנת. אם אתה מחפש ליצור לעצמך כמות קישורים מדודה, טובה ואפקטיבית לאורך זמן, צור עימנו קשר עוד היום לרישום אתרים באינדקסים או בדוק את חבילות הקישורים שאנחנו מציעים ללקוחותינו.