קניית קישורים באינטרנט

אחת מהדרכים לבנות מערך קישורים לתוך האתר שלך היא פשוט לשלם עבור כל לינק שנכנס אל אתרך. מדובר בדרך פשוטה, יעילה ואפקטיבית אך היא צריכה להיעשות בצורה מושכלת תוך שמירה על כללים רבים בנושא.

בעקבות הצורך ההולך וגובר של בעלי אתרים להפנות אליהם לינקים, קמו חברות המציעות שירותים של קניית לינקים. העיקרון הוא תשלום חודשי או קבוע עבור כל לינק נכנס תוך תמחור על פי פרמטרים של דירוג העמוד (מדד גוגל PageRank ), כמות קישורים, רלוונטיות, מיקום ועוד.

כעיקרון, ככל שאיכות העמוד המפנה תהיה גבוהה יותר, התשלום עבור כל קישור יהיה גבוה יותר. בדרך כלל, ככל שכמות הלינקים הנקנית היא גבוהה יותר, כך התשלום הממוצע עבור לינק נכנס תהיה נמוכה יותר.

אחת מהטענות המרכזיות נגד קניית קישורים היא שמנועי החיפוש, וגוגל בראשם, מענישים על פעולה כזאת. זוהי טענה די מופרכת בבסיסה, היות ומנוע החיפוש, חכם ככל שיהיה, אינו מסוגל לזהות אם הקישור נקנה או לא. יחד עם זאת, אם הקנייה נעשית ללא מחשבה והקישורים מגיעים מעמודים שאינם רלוונטים לנושא של האתר שלך, מנועי החיפוש יכולים לזהות זאת ואז יתכן ותענש על כך.

עלויות קניית קישורים באינטרנט

שירות Linkim מבסס את כוחו על רשת מבוזרת של למעלה מ- 100 אתרי סמכות בעברית. אתרים אלה עוסקים בנושאים שונים ( תיירות, בריאות, טכנולוגיה, אימון, ביטוח, פיננסיים ועוד ) ומספקים קישורים מעמודים של PR0 עד PR7. קניית לינק טקסטואלי באתרים אלה יגדיל משמעותית את דירוג אתרך במנועי החיפוש וכפועל יוצא גם את התעבורה אליו.

עלויות כלליות בתחומים הנ”ל, עבור קישור בודד בעמוד הבית יכולות לנוע בין 6$-200$, כאשר הממוצע עומד באיזור ה – 25$ לקישור.

אם אתה מחפש ליצור לעצמך כמות קישורים מדודה, טובה ואפקטיבית לאורך זמן, צור עימנו קשר עוד היום לביצוע קניית קישורים או בדוק את חבילות הקישורים שאנחנו מציעים ללקוחותינו.