• Link Popularity – פופולאריות קישורים – אחד מהמרכיבים המרכזיים לדירוג אתר במנועי החיפוש. כשמדברים על פופולאריות קישורים מתכוונים לא רק לכמות (מספר הלינקים הנכנסים לאתר), אך גם לאיכות שלהם. שיטת ה- Page Rank של גוגל מתבססת על פופולאריות הקישורים.
  • Broken Links – קישורים שבורים – שם מאפיין ללינקים שלחיצה עליהם אינה מביאה את הגולש ליעדו. בעיה זו יכולה לנבוע ממספר סיבות כמו נפילת השרת אשר מאחסן את האתר, קישור לעמוד שעבר מקום או קישור לאתר שביצע שינויים לא נכונים במערכת התוכן שלו.
  • Editorial Link – לינקים טבעיים – לינקים הנבנים בהדרגה ובצורה טבעית, ללא התערבות של חברות מסחריות. זה מה שמנועי החיפוש הכי אוהבים – הבעיה היא שאם אתה לא מותג, זה קשה עד בלתי אפשרי להשיג לינקים טבעיים ולכן חברות קידום אתרים מדמות תהליך טבעי.
  • Quality Link – קישורים איכותיים – קישורים אלה נמדדים על פי פרמטרים רבים כמו רלוונטיות, מיקום וחוזק הקישור.
  • Page Rank – מדד דירוג עמודים של גוגל – מדד מספרי הנע בין 0 ל – 10 ( נמוך לגבוה ). מדד ה – Page Rank נקבע בעיקר על פי כמות ואיכות הקישורים לעמוד ספציפי. ניתן לצפות בו לאחר הורדה של סרגל הכלים של גוגל.
  • גניבה או זיוף של PR – שיטה בה בעלי אתרים משנים את האופן בו מנוע החיפוש והגולש רואים את ה- PageRank של האתר. השיטה מתבססת על הפנייה של המנוע לאתר בעל PR גבוה והצגה של ה – PR הגבוה במקום ה – PR הקיים.

עוד מונחים רלוונטים לעולם הקידום והשיווק תוכל לקרוא ב – Signup תחת מילון מונחים לקידום אתרים. מילון המונחים של Signup נכתב על ידי עידן שלומן, מומחה לקידום אתרים, והוא מכיל יותר מ -200 מונחים שונים בנושאי אינטרנט.